woensdag 28 maart 2018

De Isa top!


Een nieuwe trui komt altijd van pas.
Een nieuwe trui met net dat tikkeltje extra, dat is al helemaal wat we zoeken.

Enter de Isa top, het nieuwste patroon van Bel'Etoile!
Het patroon voorziet trouwens ook een jurk-optie of een croptop. Ik deed van 'gewoon' met de trui, maar ik kon het niet laten om de colorblock optie ten volle te benutten.



Ik speelde met drie verschillende kleurtjes tricot die ik vond bij Nosh. Het resultaat is helemaal wat ik voor ogen had. Zelfs mijn V-tjes lukten van de eerste keer, dankzij de duidelijke handleiding die met het patroon komt.


Afgelopen weekend lukte het niet om foto's te nemen; we moesten dus snelsnel een shootje organiseren voor schooltijd. Het licht zat echt niet mee en ik ben dus ook niet zo tevreden van de foto's want in het echt zijn de kleuren van deze trui echt nog duizend keer mooier.


Op basis van de borstmaat van Eloise naaide ik maatje 5 jaar. Dit blijkt perfect te zijn.


Kriebelt het al om zelf ook aan de slag te gaan? Dat kan! Het patroon is te koop via Bel'Etoile; Isabel voorziet zowel een papieren als pdf versie. 

En... een leuk extra'tje: tot en met 1 april krijg je er helemaal gratis het (pdf) patroon van de sweater met colorblock bij in volwassenen maten. De twinning-lover in mij ziet het al helemaal zitten!



Stoffen via Nosh: Jersey Plus in Cedar Wood, Fudge en Birch

4 opmerkingen:

Bedankt dat je kwam kijken! Thank you so much for your visit!