dinsdag 7 november 2017

Like father, like daughter

De promotoer rond Stof voor Durf-het-Zelvers 3 is grotendeels achter de rug, wat ervoor zorgt dat ik terug wat meer naaitijd heb. Oh wat ik heb dat gemist. Ik was de voorbije dagen dus productief, en stak mijn gezin in het nieuw.

De nieuwe truien van Oliver en mijzelf zagen jullie in mijn vorige blogpost; maar ook papa en Eloise werden niet vergeten.



Ons muisje draagt op deze foto's een jurk die jullie misschien herkennen uit het boek. Ik naaide deze namelijk om de stappenfoto's te maken bij de 'jurk met ronde kraag' uit het maxi hoofdstuk.
Dat Eloise met haar 5 jaar niet in de maxi categorie hoort heeft u goed begrepen. Ik verlengde dus de top uit het MIDI hoofdstuk tot jurk... et voila!





Perfect voor de herfst als u het mij vraagt.
Een chunky gilet erbij, kniekousjes, en klaar!


 

De schoentjes van Galucci kocht ik afgelopen weekend bij Raf en Vos; de schoenenwinkel om de hoek bij Griet. We waren gevraagd voor een radio interview bij Radio Star in Herzele, dus aangezien ik toch al ter plaatse was.... ;-)



Meneer MinnieMie kreeg nog een trui uit Stof3. Hij draagt zijn truien zo graag, dat ik er met plezier extra naai. De stoffen kocht ik bij De Stoffenkamer in Gent.

Ik zag exact dezelfde stoffencombinatie ook bij Riet, prachtig vind ik dit.





Nog prachtiger is de liefde tussen papa en dochter <3











Patronen: Jurk met ronde kraag en herentrui uit Stof voor Durf-het-Zelvers 3
Stoffen: Jurk Eloise - De Gouden Flamingo / Trui Jorg: De Stoffenkamer

6 opmerkingen:

  1. Mooi mooi! Bij mij is de naaitijd beperkt deze dagen... maar we moeten snel afspreken, want Ik WIL DAT BOEK !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! En idd, die fotos van hun samen, liefde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige naaisels! Ik kan me zo voorstellen dat je blij bent dat er terug wat meer naaitijd is. Ik hoorde jullie interview en kon me er volledig in vinden. Ook ik word er een beetje 'ambetant' van als ik een periode amper kan naaien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel schoon, moeilijk om mooie stoffen te vinden voor mannen maar je bent er weer in geslaagd

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je kwam kijken! Thank you so much for your visit!