woensdag 7 februari 2018

Debora's leaves

Ik haalde mijn screenprint-set van Bobbinhood nog eens boven.


Het stofje dat ik een poosje geleden kocht bij Ikea kon wel een upgrade gebruiken. 
Het was oorspronkelijk bedoeld als gordijn vermoed ik, want de stof is van het zwaardere soort.

Ik voegde 'a touch of blingbling' toe. De blaadjesprint die je gratis kan downloaden via de website van Bobbinhood komt mooi tot zijn recht met de bronskleurige verf. De print is trouwens een ontwerp van dé Queen of Style, Debora. Check haar Instagram als je haar nog niet kent :-)

 Het uitsnijden van de blaadjes met mijn hobbymesje duurde waarschijnlijk langer dan het printen zelf. Waarmee ik dus wil zeggen dat het echt een leuk én snel project is.


Ik hield het eenvoudig en zette op de schoudertjes twee blaadjes; vervolgens printte ik de blaadjes op regelmatige afstand van elkaar op het rokdeel.


U herkent waarschijnlijk wel de Tinny jurk, een patroon dat nooit teleurstelt.
Eloise wordt in mei 6 jaar, voor haar naai ik een Tinny in maat 4 jaar en ik verleng naar 6 jaar. 
Ze is vrij smal en groot.




Eenvoud siert?
Wij zijn in ieder geval heel blij met deze jurk <3

Stof - Ikea

6 opmerkingen:

  1. Idd eenvoud blijft sieren. Ik vind een prachtige jurk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige Tinny! Ik heb een snijplotter, een ScanNCut en dan gaat het uitsnijden van zo'n stencil ook heel makkelijk denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een pracht van een jurk!! <3 Ik zou mijn screenprint kit ook nog eens dringend moeten bovenhalen.....:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi jurkje, ik ben fan van de plooitjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal af. De jurk is alweer een parel. En Eloise is een kanjer van een model.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je kwam kijken! Thank you so much for your visit!