vrijdag 8 december 2017

Hideaway met Bambiblauw


Op Black Friday was ik flink.
Ik probeer te consu-minderen (ja echt, ik probeer) en wou de korting-gekte dus aan mij laten voorbijgaan. Ik slaagde niet helemaal. Toen ik zag dat de patronen bij Lil Luxe Collection zeer tijdelijk aan de helft van de prijs op de website stonden klikte ik zonder aarzelen drie patronen in mijn winkelmandje. Een badpakpatroontje, een feestjurk, en een hoodie.
De hoodie werd het eerst geprint, ik zag namelijk een perfecte match met de nieuwe stoffen van Bambiblauw.
 
Donderdag lanceerden ze alweer een nieuwe collectie bestaande uit 6 hippe prints; cactussen, marmer, bladeren, stipjes,... Ik ging aan de slag met de zwarte marmerprint!
 
Marmer associeer ik met koele, harde texturen. Ik vond het dus wel grappig om de print te combineren met lichtblauwe nicky velours. Extreem zacht, maar opposites attract, niet?





De nicky velours zit aan de binnenkant van de kap en komt ook terug in het voorpand.
 
 

 
Ik toonde Eloise de duimgaten en ze werd onmiddellijk super enthousiast. Warme handjes verzekerd!
 
 
De kap is groot genoeg om je helemaal in te verstoppen.
De hideaway hoodie heeft zijn naam niet gestolen.

 
 
Wat ik super leuk vind aan deze collectie is dat ze voor iedereen kan, jongens en meisjes, jong en oud.
Zagen jullie het bombervestje van Sofie bijvoorbeeld al? Zij gebruikte het patroon van de bomber zonder sluiting uit ons boek, Stof voor Durf-het-Zelvers 3, ga zeker eens piepen!
 

Ik ben trots op het Bambiblauw team, ze doen het keer na keer!
... en ik heb een blije dochter!
 

 

 

 

 

 

1 opmerking:

Bedankt dat je kwam kijken! Thank you so much for your visit!