dinsdag 17 oktober 2017

Wat een feest!

Zondag vierden Griet en ik de lancering van ons boek, Stof Voor Durf-het-Zelvers 3.


De zon was dit weekend stralend aanwezig, en ondanks het prachtige weer waren jullie talrijk van de partij.
We zijn iedereen zo ontzettend dankbaar.

Kijken jullie mee naar een impressie van de dag?


Het feest ging door in de Wattenfabriek te Herzele.
Een prachtige locatie, veel ruimte, veel licht...


De stofjes die we gebruikten in het boek werden ons gesponsord door Stoffen Van Leuven, Madeline de Stoffenmadam en Editex.

Wie naar ons feest kwam, kon bij Van Leuven en Madeline langsgaan om de stoffenvoorraad aan te vullen.
Ik deed dat alleszins :-)



De wol uit ons boek is van Aymara.
Uiterst zacht, prachtige kwaliteit, en de mooiste kleurtjes...




Maar het allerbelangrijkste was jullie aanwezigheid.
De vele schouderklopjes, lieve woorden, aanmoedigingsknuffels, cadeautjes, kaartjes, bloemen, pralines, zelfgemaakte attenties... het deed zoveel deugd.











We konden rekenen op de steun van onze families en vrienden om dit feest te realiseren.
Er werden massa's taarten, cakes en koekjes gebakken. Niemand moest met een lege maag naar huis.

Onze rots in de branding, Annelies, zorgde voor de bediening van al die zoetigheid.

De foto is "blurry", maar Annelies, jij bent "perfect"!





En Griet en ik? Wij deden van dit:


... en af en toe maakten we ook tijd voor dit...



En nu is het aan jullie. Laat maar komen, die creaties, ik kijk er zo hard naar uit!!

Deze donderdag kan je Griet en mij trouwens dag komen zeggen in Kortrijk bij De Soldeur. 
Het is er laatavondshopping van 18u tot 21u30 en wij zullen er zijn, mét onze boeken, en een geschreven boodschap voor wie dat wil. Bovendien kan je stoffen shoppen met 10% korting, say what!? :-)

Place to be:
Soldeur . Zwevegemsestraat 97 . 8500 Kortrijk

Misschien tot dan?


8 opmerkingen:

  1. Het was fijn om er bij te zijn! En die creaties die komen zeker, eens, ooit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel blij dat ik erbij mocht zijn! En meteen superman van het boek. Heel binnenkort de eerste creatie al op de blog 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In Kortrijk, zeg! Ik heb al een boek en een superfijne persoonlijke boodschap. Mag ik alleen nog eens dag komen zeggen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vond het heel fijn om erbij te zijn en jullie een keertje te kunnen ontmoeten! En nu aan de slag om al dat moois uit jullie boek te maken! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben zo nieuwsgierig naar de patronen die erin staan! Even doorbladeren hier in Denemarken gaat helaas was lastig. Hoop komende dagen wat voorbij te zien komen en dan maar eens proberen te bestellen vanuit hier!
    Vimke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je kwam kijken! Thank you so much for your visit!