vrijdag 6 oktober 2017

Nannöo top voor Mini en Mama

In mijn vorige blogpost toonde ik jullie een overdosis twinning; Eloise en ik in dezelfde stof, in hetzelfde patroon.

Vandaag doe ik dit nog eens over, maar in de light versie. Hetzelfde patroon maar een ander stofje.

Ik begin met mijzelf.
Save the best for the last zeggen ze, en die rol komt Eloise wel toe.

Voor mijzelf naaide ik, net zoals voor de jurk, maat 36/38, zonder aanpassingen.





De tricot die ik gebruikte is van Nosh; oorspronkelijk bedoeld om een broek voor mij uit te maken maar plannen zijn er om gewijzigd te worden.



Toch een beetje wennen, zo alleen poseren zonder mijn favoriete accessoires (lees: mijn kinderen).
LOL



Eloise werd 5 in mei, en zij draagt in confectiekleding 110-116. Ik naaide voor haar maatje 5 jaar en de pasvorm is perfect.



De stof die ik gebruikte herkent u misschien wel van deze blogpost?
Ik ben echt gek op deze print, ook van Nosh. De blauwe stof die ik eerder gebruikte is tricot, deze roze variant is sweater, ietsje dikker en zacht... ooh zo zacht.



Eloise ging zo al naar school; roze laarsjes, skinny jeans, en haar nieuwe trui.
Voor coole 5jarige chickies.



Stoffen:


Patroon:



5 opmerkingen:

  1. heel vlotte shirtjes! Ik ben nieuwsgierig of daar veel stof voor nodig is (volwassenversie)?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb hier ook nog Nosh-zwanen liggen, zo schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar hoe mooi weer! En toch een beetje grappig hoe je dan ineens verlegen wordt aan de andere kant van de camera.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ookal is het raar om alleen te poseren, je straalt!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je kwam kijken! Thank you so much for your visit!