dinsdag 30 mei 2017

Feesten in mint&pink

Vorige week vierden we feest voor twee lieve vriendinnetjes. 

Deze meisjes hebben stijl; en het feest werd in een mint & roze jasje gegoten. 
Ik wist dat, en ik anticipeerde. Jullie kennen mijn afwijking ondertussen al vermoed ik, ik hou van assorti.



Eloise kreeg een roze gebreide top, met frullen aan de schoudertjes.
Ik ben helemaal verliefd op dit maaksel, en ik hoop stiekem dat ze het even veel uurtjes zal dragen als ik eraan heb gebreid. Want eerlijk is eerlijk, daar kruipt toch wel wat tijd is.

Maar het resultaat is er...


De top heet Venus, en ik haalde het patroon uit 'Boven De Wolken', het brei-tijdschrift van Julie Jaeken.
Ook de wol komt van Julija's, het is Dusty Pink van Rico Design. Ik kwam met 3 bolletjes toe, dus naar materiaalkost toe is dit een zeer economisch topje.

Katrien breide deze top ook al, in mint, ga ook eens bij haar eens kijken voor inspiratie. 


Het rokje is een heel eenvoudig rimpelrokje, patroonloos.
Twee rechthoeken, een elastiek ertussen, en klaar.


De stof daarentegen is prachtig, Nani Iro, off course.
Zachte kleuren met een tikkeltje glitter. 

Ik kocht deze Nani Iro stof ook bij Julija's, op hetzelfde moment als ik de wol meenam. Op die manier wist ik dat ik een mooie match zou hebben. 



Ze passen mooi bij elkaar, toch? :-)


Nogmaals gefeliciteerd lieve schatten, het was een prachtige dag!



Gebreide top:

Rokje:
Patroonloos

8 opmerkingen:

  1. Wat mooi alweer! Jaloers op die breikunsten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super patroontje, hé ! Ik breide er ook al twee (zie blog ' la vie en ro(o)se' en 'Harvest moon' , voor de nieuwsgierigen ☺) , alleen spijtig dat katoen zo uitrekt ... prachtige combi met het rokje !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige combinatie! Ze straalt ermee. En wat leuk die foto van de dikke-knijp-knuffel met mona :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ❤️❤️ Heel mooi! Super combinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O Annick 😍😍😍😍. Ze was prachtig. Jullie allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is toch echt een outfitje om verliefd op te worden...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je kwam kijken! Thank you so much for your visit!