zondag 23 april 2017

Een nieuw hoofdstuk, een nieuw verhaal, een nieuw duo.

Toen ik mama werd van onze oudste werd ik gebeten door de creatieve microbe. Anderhalf jaar later volgde de opstart van deze blog en kon ik mijn hersenspinsels loslaten op het wereldwijde web.
Dankzij MinnieMie leerde ik Griet kennen, en dat was een ontmoeting met bucketlist gehalte.
 
We werden vriendinnen en ontdekten dat we allebei houden van mooie kleertjes, styling, outfits en patronen bedenken en zo veel mogelijk zelf naaien. Het werd ons dagelijkse gespreksonderwerp, naast zoveel meer.
 
Griet en ik werkten samen aan het Oliverbroekje dat jullie massaal maakten. Jullie foto’s en reacties maakten ons echt gelukkig.
 
En... binnen enkele maanden stellen de blonde en de brunette met veel goesting en trots een nieuw naaiboek aan jullie voor.
Als Germaniste is het schrijven van een boek eveneens bucketlist materiaal, en meer zelfs.
 
 
Het nieuwe boek zal “stof voor durf het zelvers 3” worden, maar weer helemaal anders dan 1 en 2. Tijden veranderen, de mode ook.
 
Over de inhoud houden we het nog even stil. Achter de schermen gonst het echter van het enthousiasme en werkijver.
 
 

15 opmerkingen:

  1. Ik kijk alvast heel erg uit naar meer! Jullie zijn goed bezig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo trots om met jou te mogen samenwerken! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het kan alleen maar een bestseller worden. Op naar de top tien. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Spannend!!! Dat wordt een topboek!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toppie! Denk je ook aan de jongensmama's?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super! Ik kijk er naar uit!
    Wikkelgatjes (eenhuisjeopdebuiten.wordpress. com)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. spannende tijden gaan het zeker worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Benieuwd ! Veel succes !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo leuk! Ik hoop op fijn jongensgerief, en wacht met spanning op de inhoud! Succes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Waauw, superleuk nieuws seg! Alvast een dikke proficiat! 1 en 2 prijken hier in mijn kast, ik hou alvast een plaatsje voor nummer 3. x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je kwam kijken! Thank you so much for your visit!