maandag 14 november 2016

Happy Nature strikes again! *** de nieuwe collectie van About Blue Fabrics ***

Dat ik fan ben van de Happy Nature stoffencollecties van About Blue Fabris (Bambiblauw) is ondertussen geen geheim.
Uit de vorige collecties maakte ik een Ole Cardigan met het berenpaneel, een Tulip dress met het uiltjespaneel, en een Ishi jurk uit het poezenpaneel. Zowel de kindjes als Meneer MinnieMie zijn erg fan van deze naaisels en ze komen dus zeer regelmatig uit de kast, of beter gezegd, ze zien de binnenkant van de kast niet :-)

Voelt u mij al aankomen? Oh ja... een nieuwe Happy Nature collectie werd vandaag gelanceerd. De vierde dus, en ik mocht twee paneeltjes testen. Deze keer bestaat de collectie uit 4 dierenprints, allen gedrukt op kwalitatieve tricot.

Samen met het Bambiblauw team en 4 blogvriendinnen deden we van fotoshoot. 
Voor meer inspiratie kan je dus ook gaan kijken bij Emma&Mona, P'tit Monstres, I sew Blanche en Mlle Belle.

Het flamingo-paneeltje werd hier een vrolijke T-shirt; ik gebruikte het Billie patroon van Zonen09.
Voor de foto's combineerden we met een grijs tulen rokje, maar ook met jeans werkt dit perfect.
Eloise was mega fan en poseerde als een pro :-)


De roze regenlaarsjes vonden we bij Hippe Schoentjes.



Eloise deed zelfs een flamingo na haha.



De tweede 'look' met het jachtluipaard is compleet anders. Edgy, super hip, helemaal streetstyle!



Ik naaide de Cocoon Dress van Groovy Baby & Mama, en voegde kanten froezels toe aan de schouders. Stoer meets girly :-)



De broek naaide ik er ook bij, het is de Viola legging uit La Maison Victor (maart-april 2015)
De zwarte-witte grid tricot lag in mijn eigen voorraad en kocht ik een tijdje geleden bij Bambiblauw. Het idee was om hiervan een Ole te naaien voor Oliver, maar soms wijzigen de plannen!


De knappe jongen naast Eloise is Georges, u zag hem zeker al op de blog van zijn mama; I sew Blanche
Meer foto's van hem en zijn übercute zus staan hier! 



Hoe geweldig is die 'love' ballon!?






De stofjes zijn vanaf vandaag verkrijgbaar!

Stoffen: About Blue Fabrics - Happy Nature 4 collectie
Schoenen: Hippe Schoentjes
Accessoires: Les Enfants Terribles

12 opmerkingen:

  1. Wauw! Mooie foto's, knappe modellen, toffe kleren en prachtige stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. waaawie, zo'n mooie foto's, kleertjes en kindjes <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo zo mooi allemaal! Echt! Hartjes tekort om dat te beschrijven!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke stukken maakte je! En ik vond het héél leuk je te ontmoeten! Hopelijk tot snel eens!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amai, Annick, prachtig. Zo'n mooie stukken, de kleertjes, de kindjes en de foto's! Ook op de andere blogs! Je hebt je kunnen laten gaan met die camera. Super gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooi! vooral fan van het kleedje, maar toch ook van het t-shirt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eloise ziet er geeldig uit in beide outfits, en hoe mooi zijn haar haren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Grote fan, van beide naaisels! En wat combineren die panelen heerlijk met de grid-stoffen! (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo mooi!!! Al is de flamingo-pose mijn favoriet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer supermooie fotos en kleertjes :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je kwam kijken! Thank you so much for your visit!