dinsdag 9 augustus 2016

The Tulip Dress meets Nani Iro

Mijn hart maakte een sprongetje toen ik een mailtje kreeg van Eva.
Samen met Katrien zou ze een nieuw naaipatroon lanceren, en ze vroeg mij of ik deel wou uitmaken van het tester-team. Hallo talent van eigen bodem! - daar moest ik zelfs niet over nadenken en ik zei volmondig ja.

Mijn hartje maakte een extra sprongetje toen de dames mij vervolgens vroegen of mijn MinnieMie mee wou doen aan de fotoshoot ter promotie van hun Tulip dress & top. Een absolute win-win situatie voor mij want de foto's zijn een prachtige herinnering voor Eloise later.

Ik naaide een testversie die een ietsiepietsie de krap bleek. Katrien en Eva deden enkele aanpassingen en mijn tweede versie past perfect. Hiervoor zette ik mijn schaar in een gekoesterd Nani Iro stofje dat ik kocht bij De Gouden Flamingo.


Voor de oplettende lezer: inderdaad dezelfde stof als mijn eigen Nani Iro jurk maar dan de roze variant!

De foto's die ik vandaag toon zijn dus van de hand van Eva.
Een vrouw van vele markten thuis, zeg dat ik het gezegd heb.



Ik ben zo hard fan van het bovenstukje... In de Nani Iro stof zitten zilveren accentjes, daarom werkte ik af met zilveren paspel. Bling bling, maar toch subtiel.





Het patroon voorziet knoopjes als sluiting of een blinde rits. Voor deze versie opteerde ik voor kleine zilveren knoopjes die ik kocht bij Veritas.
Terwijl ik de acht knoopjes met de hand op de jurk naaide vervloekte ik mijn idee meermaals maar het resultaat is echt prachtig.



De locatie van de fotoshoot was een hele eind rijden voor ons, maar mijn kleine sfeermaker liet het niet aan haar hartje komen. Eva slaagde erin om haar kleine vrolijke, aanwezige, karaktertje vast te leggen in enkele fijne beelden.









 Ondertussen knipte ik een tweede Tulip dress, in een stofje dat herfst roept. Want dat vind ik zo zalig aan dit patroon, het is het hele jaar door draagbaar.

Krijgt u ook zin om ermee aan de slag te gaan? Snel dan, want via de kortingscode HAPPYTULIP geniet u nu van 10% korting, het patroon is te koop in de webshop van KaatjeNaaisels.


Meer inspiratie is bovendien te vinden bij mijn naaivriendinnen:



15 opmerkingen:

  1. Dank je wel lieve Annick! En dat ik deze Tulip prachtig vind is geen geheim he!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Annick, je bent zo geweldig! Echt! Je prachtige testversies, je autorijgeduld, je vrolijke zotte MinnieMie, je lieve woorden. In een ideale wereld had ik je al deze foto's bewerkt en klaar doorgestuurd, ter compensatie voor al je moeite, maar helaas telt mijn dag minder uren dan ik er nodig heb. Ik zeg dus nog eens sorry, en daarbij met de glimlach DANKJEWEL!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fan fan fan van deze tulip! Love love love Nani Iro!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eén van mijn favoriete tulips!!! Wat een prachtige jurkje, prachtig meisje en prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een bloem van een dochter in een prachtige tulip dress!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige foto's,mooie dochter en leuke uitvoering van dit nieuwe patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie Tulip dress en prachtige foto's van je prinses. Een winnende combinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi in die zachte kleurtjes! Hopelijk blijft het nog even zomer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtkind, en een prachtversie dit! Ze zijn voor elkaar gemaakt. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. het is gewoonweg prachtig!!! heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel heeeeeeeel grote hartjes voor deze tulip jurk!! (en voor al die andere ook, èn voor het patrooon op zich :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige jurk die je dochter nog meer doet stralen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit jurkje ademt feest. En die laatste foto's, hoe heerlijk zijn die. Prachtige dochter heb je.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldig prachtig jurkje! En ik ben FAN van die laatste foto. Te geestig voor woorden :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je kwam kijken! Thank you so much for your visit!