maandag 30 november 2015

Bloggers For Life! MinnieMie gaat voor zomerzwanen!

Wowza! Welkom in de derde week van de Bloggers For Life veiling!
Alweer de derde week dat handgemaakt moois wordt geveild, en ook ik draag graag mijn steentje  jurkje bij :-)

Het concept zal u vast niet meer onbekend in de oren klinken...

50 naaibloggers naaien voor het goede doel, onder de deskundige leiding van Annelies en Sarah.
De doelen waar wij ons voor inzetten; Moeders voor Moeders en het Berrefonds, liggen ons zeer nauw aan het hart.

U kan ons helpen om deze doelen te steunen!
Voor slechts 2 euro per lootje kan u deelnemen aan onze veiling, ... en wie weet bent u binnenkort de gelukkige winnaar van een uniek, handgemaakt, stuk.

Benieuwd naar de MinnieMie bijdrage?


Ik naaide een Tinny jurkje in maatje 3 jaar, in de met-kop-en-schouders mooiste stof uit mijn persoonlijke stoffenvoorraad.
... De zomerzwanen van Bambiblauw in samenwerking met de Melkbrigade <3

Van oksel tot oksel meet het jurkje 29,5cm
Het jurkje is van schouder tot rokzoom 54cm lang.


De jurk werd volledig gevoerd met het stofje dat ik ook voor het kraagje gebruikte.
Onder de rimpelrok zit dus ook nog een cirkelrok die zorgt voor extra volume.



De foto's werden gemaakt door een absolute topfotografe. 



Toen ik Eloise het jurkje liet passen maakt mijn hart een sprongetje en begon ik meteen aan een tweede identieke jurk :-) Eentje dat we mogen houden :-)




U denkt nu... 
"Dat jurkje moet in de kast van mijn dochter, metekindje, nichtje, vriendinnetje of buurmeisje terecht komen?" 

Dat kan! 

Scroll even naar onder, koop een lotje (of 2, 3,... :-) ) en duim voor uzelf!
Hieronder vind u trouwens ook nog een mooi overzicht van alle items die deze week in de veiling staan. Elke bijdrage kreeg een nummer, het nummer van de zomerzwanen-jurk is 29.

22 | 128 | 23 | 128 | 24 | Hilde @home | 25 | Toertjes & Pateekes | 26 | LdotCo | 27 | Liezewiezewoes | 28 | Mamasha | 29 | Minnie Mie | 30 | Miss Wobie | 31 | Spurrewubsie | 32 | Van A tot Zetje | 44 | Emma & Mona



Enkele praktische afspraken:

  • Eén lotje kost 2 euro. Je kan uiteraard zoveel lotjes kopen als je wil. Hoe meer lotjes, hoe groter de kans dat je wint, maar ook hoe groter de opbrengst wordt voor het goede doel. Win win noemen ze dat!
  • Je schrijft het juiste bedrag (2 euro x het aantal lotjes) over op het rekeningnummer BE69 3770 2596 1378. Enkel overschrijving, we aanvaarden geen cash geld.
  • Belangrijk! De vrije mededeling van jouw overschrijving ziet er als volgt uit:
29 - jouw naam - jouw voornaam - aantal lotjes

  • Lotjes kopen = overschrijving + onderstaand formulier invullen) voor dit jurkje kan tot en met vrijdag 4 december 23u59.
  • Laatste stap: formulier invullen:



Dankuwel!!!



18 opmerkingen:

  1. Echt een schattig exemplaar!!!!! (Zowel de jurk als de dochter :) )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit wordt een toppertje! Toch wat spijt dat ik niet deelgenomen heb aan dit project maar ik draag het wel een extra warm hart toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaja, net 5 lotjes gekocht. Oooooh, please Santa dear, I've been sooooo good this year. ;)
    Ik heb mijn man laten beslissen en hij vond het een 'koddig' jurkje en was meteen verkocht. Ik zie ons Jade er al zo in stralen. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. om helemaal verliefd op te worden ....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooooooooooooooooooi, én verliefd ook op de schoentjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Groot gelijk dat je nog een exemplaar maakte, ze is er zo ongelooflijk schoon mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. supermooi! moest ik ergens een meisje dat in dat maatje past kunnen kopen dan kocht ik een lotje maar dat kleedje is veel te mooi om niet te dragen, ik zal dus bij de anderen lotjes moeten kopen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, ik duim keihard,... dit wil ik wel winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog net op de valreep! Ons Frauke zou hier beeldig mee staan!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je kwam kijken! Thank you so much for your visit!