zondag 31 augustus 2014

Sweet dreams

Toen ik deze pyama zag bij Marleen, bedacht ik dat Eloise ook wel wat slaapgerief kon gebruiken. Marleen tekende het patroon zelf en ik vroeg of ik gebruik mocht maken van haar "intellectual property". Dat mocht, dus het patroontje had ik snel in mijn bezit bij de volgende playdate, ... en een paar dagen later had Eloise een nieuwe pyama. Zo snel kan dat gaan.

My friend Marleen created a gorgeous set of PJ's, her own design. I asked her if I could copy the pattern *pretty please?*. This pattern would make a perfect set for Eloise too!


De eenhoorn stof kocht ik al meer dan een jaar geleden bij Bellelien. Ik maakte in mijn pre-blog tijdperk daar al een kaptrui van, met dezelfde combinatie (fluo-roze!). De stof is ondertussen uitverkocht, en daar ben ik niet rouwig om want anders had ik zeer waarschijnlijk nog een extra voorraadje ingeslagen...

I fell in love with the Unicorn fabric by Hamburger Liebe, and I combined the main fabric with some hot pink borders. Smashing, isn't it!






Deze ochtend maakten we tijd voor enkele pyama foto's. De out-of-bed look is dus niet fake, ze was effectief nog maar 10 minuutjes wakker.

Eloise just came out of bed, which explains the out-of-bed hair :-) Real life, no pretending!


... met ongekamde haartjes...


... genietend van het stralende ochtendzonnetje... (vooraleer het weer begon te regenen...)



Patroon: overgetekend van Marleen / property of Marleen
Stof: Leni's Dream - Hamburger Liebe via Bellelien

20 opmerkingen:

  1. Vrolijke pyjama! En zelf net uit bed ziet Eloise er stralend uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n lief stofje! Daar zal ze wel mooie dromen in hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er heerlijk comfortabel uit! Zou ik ook nog wel willen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gemaakt! Echt een leuk stofje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi! Mooie pofmouwtjes!
    sonaais.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke - allerlaatste-vakantiedag foto's ! En merci voor de verwijzing, haha, ik denk dat ze het nu wel doorhebben ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super lief! Wat zal ze hier lekker in dromen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze gaat heerlijk slapen!

    @Marleen: Wil je het patroontje niet delen? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooie pyjama ik denk dat ze wel heel goed gaat slapen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. da's een heel schoon stofke, daar zou ik punten mee scoren,
    maar dat heb jij al wel gedaan :-)
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat stofje hebben ze nog bij Habiba in Leuven :) Sorry! :) Ik moest aan deze post denken toen ik het zag liggen...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Supermooi! Kan je het stofje ook ergens online vinden?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je kwam kijken! Thank you so much for your visit!